Париж, 3 квітня 2024 р. – BlaBlaCar залучив 100 мільйонів євро інвестицій, які спрямує на розвиток компанії та зміцнення свого статусу світового лідера у сфері спільних поїздок. Компанія також повідомила про досягнення прибутковості протягом останніх 24 місяців. Це початок нового етапу зростання BlaBlaCar.
Ціль компанії – розвивати мультимодальність платформи, що передбачає поєднання різних форматів спільних подорожей з розгалуженою карпулінговою мережею в усіх регіонах, де працює BlaBlaCar.
Таку модель вже реалізували у Франції, коли у 2019 році придбали компанію Ouibus. Це дозволило розширити мережу автобусних перевезень BlaBlaCar на всю Західну Європу. Водночас у Східній Європі та Бразилії завдяки придбанню Busfor і розвитку власного маркетплейсу BlaBlaCar очолила процес переходу автобусних перевезень з офлайну в онлайн.
"Завдяки цим €100 млн інвестицій ми зможемо реалізувати амбітну стратегію зростання, включно з кількома угодами зі злиття та поглинання (M&A), над якими ми працюємо зараз. Додаткове фінансування дозволить нам розвивати нові проєкти, заохочувати інновації та вивчати можливості для нових придбань. Постійні інновації та M&A допоможуть нам швидше стати лідерами на ринку", - коментує Ніколя Брюссон, співзасновник і генеральний директор BlaBlaCar.
Рекордні показники у 2023 році та досягнення прибутковості
Ці інвестиції стали продовженням успішного 2023 року для компанії. 80 мільйонів пасажирів скористалися послугами BlaBlaCar у 2023 році. Це на 23% більше, ніж роком раніше. Особливо помітне зростання на ринках, що розвиваються, як-от Індія та Бразилія, де темпи зростання вимірюються тризначними числами. Завдяки цьому Бразилія стала провідною країною BlaBlaCar за рівнем активності в карпулінгу у 2023 році.
В Україні кількість зареєстрованих користувачів у 2023 році склала майже 11 мільйонів. Це найвищий показник серед країн Центральної та Східної Європи. Для порівняння у Польщі близько 6 млн зареєстрованих користувачів, в Румунії - 1,5 млн.
Прибуток BlaBlaCar склав €253 млн, що на 29% більше, ніж у попередньому році. Уперше за 24 місяці компанія стала прибутковою і завершила 2023 рік з позитивним показником EBITDA, що стало початком нового етапу зростання.
Такі високі фінансові показники є результатом поступової монетизації нових ринків карпулінгу та реструктуризації автобусного бізнесу в країнах Західної Європи. Компанія також відзначає успіхи своєї мультимодальної стратегії, започаткованої у 2019 році, яка пропонує пасажирам привабливу цінову політику та поєднання різних видів транспорту.
Крім того, успіху BlaBlaCar сприяють інші фактори: високі ціни на енергоносії у поєднанні зі зростанням обізнаності про кліматичну кризу підвищили інтерес мандрівників до доступних рішень BlaBlaCar для спільних поїздок.
Про BlaBlaCar
BlaBlaCar — провідна світова платформа для спільних поїздок, яка дозволяє 27 мільйонам активних користувачів щороку знаходити спільні поїздки у 21 країні. Технології BlaBlaCar допомагають водіям з вільними місцями та пасажирам, які прямують у тому ж напрямку, розділяти витрати на поїздку. Маючи на меті стати провідним майданчиком для автодорожніх поїздок, BlaBlaCar поєднує карпулінг з автобусними рейсами від понад 2500 операторів, пропонуючи широкий вибір доступних і сталих рішень для подорожей. У 2023 році BlaBlaCar об’єднала 2,4 мільйона локацій у всьому світі та сприяла 104 мільйонам зустрічей між учасниками спільноти. Водії на авто заощадили 513 мільйонів євро, а всі сервіси BlaBlaCar допомогли уникнути 2 млн тонн викидів CO2. Для додаткової інформації: www.blablacar.com.ua
Posts Relacionados