В інтернеті довіряють сім'ї, друзям і... водіям BlaBlaCar
04/04/2017
Нещодавно міжнародний райдшеринговий сервіс BlaBlaCar спільно з Аруном Сандарараджарном, професором школи бізнесу Леонарда Н. Штерна в Університеті Нью-Йорка, провів масштабне дослідження про довіру онлайн між людьми з усього світу.
Основним завданням дослідження було зрозуміти, яким чином шерингові платформи вибудовують довіру між людьми і які чинники впливають на схильність довіряти один одному онлайн.
Результати дослідження ми зібрали у вигляді звіту «The Trust Age».
[subsection-title]Як ми проводили опитування[/subsection-title]
Ми створили опитування за допомогою французького дослідницького центру Le BIPE серед наших користувачів: чоловіків (близько 62%) і жінок (38%) різних вікових груп (30% - старше 35 років, 43% - від 25 до 34 років). Менше половини користувачів (46%) були виключно пасажирами, 29% - водіями, а 25% користувалися сервісом, як пасажири і водії.
Опитування зібрав понад 18 250 відповідей від користувачів з 11 країн світу: Франції, Німеччини, Угорщини, Італії, Нідерландів, Польщі, Португалії, Росії, Іспанії, Великої Британії та України.
Наводимо результати дослідження «The Trust Age» нижче, а також ділимося статистикою інших глобальних гравців шеренгової економіки.
[subsection-title]Про важливість масштабу майданчика[/subsection-title]
70% респондентів відповіли, що їм комфортніше подорожувати за допомогою BlaBlaCar, знаючи, що сервісом користуються багато водіїв і пасажири. Дана цифра практично не відрізняється від країни до країни, що підтверджує те, з чим ми стикаємося щодня: користувачам важливо усвідомлювати, що тією чи іншою платформі довіряють їх близькі, друзі, знайомі і такі ж багато активних користувачів інтернету.
Не менш важливим є вплив бренду на частоту користування шерінговими платформами, а іноді і є свого роду тригером для тих, хто хоче скористатися тим чи іншим сервісом вперше. Одним із викликів, з якими стикається кожен глобальний гравець шеренговой індустрії, - це необхідність постійної комунікації про довіру і безпеку між учасниками платформи, а також створення довіри до платформи безпосередньо.
Сьогодні міжнародні P2P (англ. Peer-to-Peer) платформи використовують різні механізми, щоб підвищити рівень довіри між користувачами. Наприклад, Craigslist робить основний акцент на комунікації між користувачами, в той час, як eBay або Etsy використовують відгуки, які користувачі залишають один одному і практично їх не модерують. З іншого боку, такі платформи, як BlaBlaCar і AirBnB, які передбачають перехід користувачів з онлайну в офлайн, постійно оновлюють продукт і підвищують рівень довіри між користувачами, використовуючи відгуки, модерацію, верифікацію ID, страхування та інших доповнень.
Читайте більше на сайті Gagadget.com.
Posts Relacionados