Ігри на роботі — як BlaBlaCar створює та використовує власні сервіси
20/09/2016
На сьогоднішній день в 16 офісах BlaBlaCar працює понад 550 осіб і ця цифра постійно збільшується. Нам завжди необхідно бути на зв’язку з колегами: розуміти, чим займаються маркетологи в Мексиці; як запустився той чи інший продукт в Бразилії або Індії; над чим працюють колеги в Польщі або що відбувається в центральному офісі у Франції. Існує безліч різних класичних методик управління командами, розсилки електронних листів, конференції та зістрічі, якими, безумовно, ми користуємося. Проте, окрім цього ми розробляємо свої власні формати, сервіси та додатки, які допомагають в рази підвищувати ефективність. І я хочу розповісти про деякі з них. Одразу хочу зазначити, що в BlaBlaCar немає окремого департаменту, який спеціалізується на розробці сервісів і додатків. Всі внутрішні програми та інструменти, які з’являються і успішно долучаються до робочого процесу колективу, створюються тими ж, хто працює над сервісом BlaBlaCar. Як це зазвичай буває, всі ідеї виникають з попиту.
Posts Relacionados