6 маркетингових інструментів команди BlaBlaCar

14/06/2017

У команді міжнародного сервісу BlaBlaCar працює більше 500 людей. Це програмісти, маркетологи, піарники, команда служби підтримки та інші фахівці. Щодня нам необхідно спілкуватись, ставити один одному задачі, слідкувати за новинами чи змінами у будь-якому напрямку. Щоб бути ефективними у кожному з цих напрямків, нам допомагають онлайн інструменти. Деякі з них розроблені програмістами BlaBlaCar in-house.

У колонці для Na Chasi ми розповіли про декілька ефективних сервісів, які полегшують життя маркетингової команді BlaBlaCar в усьому світі.

[subsection-title]Tableau[/subsection-title]

Сервіс Tableau дозволяє масштабній маркетинговій команді BlaBlaCar отримувати, аналізувати, порівнювати дані. Говорячи простими словами, це - поліпшена в кілька разів версія Microsoft Excel, яку легко масштабувати і використовувати у великих командах.

Співробітники локальних офісів можуть переглядати дані, сортуючи їх за місцем розташування, датою, напрямком діяльності (маркетинг, комунікації, електронні листи та інші види активностей) - і так відстежувати динаміку, будувати звіти і прогнози, враховуючи раніше виставлені KPI. Наприклад, один з ключових індикаторів, який ми моніторимо в маркетингу - це вартість залучення користувача (Customer Acquisition Cost).

[subsection-title]Makemereach (Growmobile)[/subsection-title]

Соціальні мережі - один з найбільш пріоритетних каналів, звідки ми отримуємо нових користувачів. Сюди входять Facebook, Instagram і Twitter. Growmobile, або Makemereach це зручний сервіс, який дозволяє створювати, управляти і оптимізувати маркетингові кампанії. Одночасно можна оперувати десятками кампаній. Крім цього, Growmobile допомагає автоматизувати ті чи інші кампанії, використовуючи певні тригери. Наприклад, можна автоматично запускати рекламну кампанію, якщо за певним маршрутом на платформі BlaBlaCar занадто мало пропозицій від водіїв.

[subsection-title]Emarsys[/subsection-title]

Email-маркетинг - невід'ємна частина комунікацій онлайн сервісу пошуку попутників. Раніше більшість CRM-сервісів ми розробляли всередині компанії. Але з ростом кількості користувачів (а на сьогоднішній день сервісом користується понад 45 млн людей) доводиться шукати відповідні програми з більшими можливостями. Emarsys дозволяє сегментувати аудиторію, використовуючи абсолютно різні фільтри і комбінації, налаштовувати і автоматизувати маркетингові кампанії (наприклад, з огляду на конверсії, проводити win-back програми), а також проводити A/B тестування, щоб відразу ж пропонувати поліпшення цих кампаній.

[subsection-title]Slack[/subsection-title]

Цей максимально простий і зручний мессенджер відразу прижився серед співробітників компанії. Зручні чати, особисті листування - те, чим ми користуємося щодня. Наприклад, співробітники підписані на канал в чаті # general, де ми ділимося загальними новинами про компанію, #blablatalk - це чат в рамках щотижневої конференції, до якої підключаються всі. У маркетологів є свій #marketing_standup, а у служби підтримки - канал #MRT (member relations team). Крім цього, за допомогою пошуку в Slack можна швидко знайти старі архіви або файли, що теж украй зручно.

[subsection-title]BlaBlaWiki Confluence[/subsection-title]

BlaBlaWiki - це свого роду Wikipedia для внутрішнього користування, майданчик, на якому зібрані матеріали про принципи роботи кожного напрямку в компанії. Відеоуроки з комунікацій, маркетингові кейси, успішні запуски кампаній, принципи дизайну або створення опитувань для користувачів сервісу - все це доступно співробітникам. Кожен може створити свою Wiki-сторінку, і заповнити її контентом, додати фото, відео або посилання, а потім поділитися з колегами. Завдяки цьому інструменту ми ділимося успішними проектами з колегами з інших країн, а також вивчаємо їх цікаві кейси, які можна застосувати у нас.

[subsection-title]Image Relay[/subsection-title]

Як кажуть самі засновники сервісу, Image Relay - це рішення з управління брендом і діджитал-активами. Для BlaBlaCar це - майданчик, яким володіє маркетингова та дизайн команди. Тут зберігається все, що стосується глобальної бренд-стратегії і позиціонування компанії: візуалізація, підходи до дизайну інфографіки, банерних кампаній, PR-матеріалів, конференцій, комунікацій з користувачами і т.д. Окрема важлива роль у формуванні іміджу компанії відводиться фотографіям, до створення і використання яких у нас є певний підхід. Крім ready-to-use шаблонів і концептів, на Image Relay зберігаються успішні візуальні проекти з 22 країн, які можна використовувати, адаптувавши під особливості тієї чи іншої країни.

Posts Relacionados

Go up

Nós armazenamos dados temporariamente para melhorar a sua experiência de navegação e recomendar conteúdo de seu interesse. Política de Cookies