BlaBlaCar в Україні перетнув позначку в 5 мільйонів користувачів

03/07/2019

Україна увійшла в топ 3 найбільш швидко зростаючих країн для BlaBlaCar, а сервіс став другим серед платформ в Україні, де можна забронювати поїздку з міста до міста.

Ключові цифри і факти про BlaBlaCar за 5 років роботи в Україні:

  • Більш 14 млрд км за 5 років проїхали українські користувачі разом з попутниками (це близько 35-ти поїздок з Землі на Марс)
  • Понад 2 млрд гривень заощадили українські водії, подорожуючи з попутниками і розділяючи витрати на паливо.
  • 245 тис. СО2 в Україні зекономлено завдяки спільним поїздкам. Аналогічний обсяг СО2 здатний переробити ліс розміром 64 тис. футбольних полів.
  • 45 000 місць зустрічей попутників по всій Україні щомісяця.
  • Україна увійшла в топ 3 найбільш швидкозростаючих країн в глобальній ком'юніті BlaBlaCar (загалом 75 млн користувачів в 22 країнах світу).

3 липня 2019 р. Київ, Україна: У першій половині літа 2019, українське ком'юніті BlaBlaCar перетнуло позначку в 5 млн користувачів, і в той же час досягло 75-ти млн користувачів в 22 країнах світу, де працює сервіс.

В Україну відомий міжнародний сервіс зайшов, придбавши український стартап «Подорожники», який на той час уже був досить популярним серед українців.

За останні два роки активність на платформі BlaBlaCar в Україні зросла більш, ніж на 150%, а щодня поїздки здійснюють десятки тисяч людей. У піковий період (Різдвяний, Великодній період) на платформі публікується понад мільйон вільних місць. З них 80% — поїздки по Україні, 20% — міжнародні (Польща, Німеччина, Чехія та інші країни).

[subsection-title]Подорожі «від дверей до дверей»[/subsection-title]

На швидкі темпи зростання платформи вплинуло збільшення пасажиропотоку в містах-мільйонниках (Київ, Одеса, Дніпро, Харків і Львів). Крім цього, попит на поїздки з попутниками виріс завдяки спеціальному алгоритму сервісу, який допомагає користувачам подорожувати за принципом «від дверей до дверей».

Щомісяця сервіс фіксує більше 45 000 унікальних місць відправлення та прибуття по всій території України, які з'єднують понад 90% населених пунктів країни. Особливо актуально це для невеликих міст і сіл, де немає прямого автобусного або залізничного сполучення і які знаходяться далеко від великих транспортних вузлів і магістралей.

[subsection-title]Підвищення безпеки на дорогах[/subsection-title]

Протягом 5-ти років українські користувачі BlaBlaCar взяли участь в безлічі досліджень і опитувань компанії. У дослідженні про безпеку на дорогах, яке проводилося одночасно в 11 країнах, 85% українських водіїв відповіли, що присутність попутників в автомобілі сприяє уважнішому водінню і дотриманню правил дорожнього руху.

Ці дані перегукуються з думкою водіїв, які не є користувачами BlaBlaCar. 65% водіїв відповіли, що під час поїздок з пасажирами частіше роблять зупинки на відпочинок, 55% дотримуються швидкісного режиму, коли їдуть з попутниками.

[subsection-title]Зміна звичок автомобілістів і екологічність[/subsection-title]

У березні 2019 року BlaBlaCar представив результати дослідження Zero Empty Seats, присвяченого вивченню впливу карпулінга на екологію. У 2018 році було зекономлено 1,6 млн тонн викидів шкідливих речовин, з них 245 тисяч тонн в Україні. Аналогічний обсяг СО2 здатний переробити ліс розміром 64 тисяч футбольних полів. Такі показники стали можливим завдяки трьом причинам:

  • Ефективному заповненню автомобілів пасажирами (середня кількість по Європі — 3,9 осіб на авто). Опосередковано на це впливає і підвищена пильність в дорозі — 22% водіїв знижують швидкість під час карпулінга, додатково скорочуючи викиди СО2.
  • Збільшуючи кількість автомобілів на дорогах на 1,6%, карпулінг перевозить в 2 рази більше пасажирів (+ 210%). При цьому обсяг викидів СО2 на 26% нижчий, ніж якби ці пасажири їхали іншими видами транспорту.
  • Зміна звичок автомобілістів. За результатами дослідження, близько 28% пасажирів BlaBlaCar, у яких поки немає водійських прав, відклали їх отримання за непотрібністю.

[subsection-title]Що далі[/subsection-title]

BlaBlaCar в Україні продовжить покращувати продукт, і зосередиться на трьох ключових напрямках — інновації, безпеки і створення маркетплейса для автодорожніх поїздок.

Інновації

  • Сервіс продовжить інвестувати в удосконалення алгоритмів підбору попутників, які допоможуть здійснювати поїздки «від дверей до дверей», а також дозволять підбирати «ідеальних» попутників за спільними інтересами та іншими критеріями.

Безпека

  • Як для сервісу, котрий прагне забезпечити максимальний рівень надійності і безпеки, ці питання є ключовими. У Франції, Великобританії, Німеччини та інших країнах Європи, де BlaBlaCar вже монетизованим, у нас є страхові продукти, які допомагають впоратися з різними ситуаціями на дорозі. Наш глобальний партнер — страхова компанія «AXA».
  • З монетизацією українського ринку ми отримаємо можливість інвестувати в страхування та інші опції для користувачів.

Маркетплейс для автодорожніх поїздок

  • Об'єднання пропозицій водіїв-попутників і автобусних маршрутів на одній платформі дозволить BlaBlaCar стати глобальним маркетплейсом для здійснення міжміських поїздок. [Покупка Ouibus у Франції і запуск BlaBlaBus в країнах західної Європи]
  • Створивши глобальний маркетплейс, ми допоможемо нашим користувачам знаходити найзручніші транспортні рішення, перебуваючи на одній платформі.
  • Даний підхід абсолютно точно відображає бачення нашої компанії - комфортні і зручні спільні поїздки, які позитивно впливають на навколишнє середовище. Ми завжди вважали нашою місією оптимізувати використання вільних місць в транспорті, а автобус, який їде повністю заповненим, виробляє в 10 разів менше CO2, ніж порожній автомобіль з одним лише водієм.

Posts Relacionados

Піднімайся наверх