Освіта на робочому місці: як ми вчимося в епоху цифрових технологій
10/05/2017
Цифрова революція принесла нам значні соціальні вигоди. Поєднуючи світ, як ніколи раніше, вона створює безпрецедентне зростання продуктивності, поширення інформації та якості життя. Але, як і інші революції до цифрової, це також створює реальні проблеми. Це стосується частини робочої сили, чиї навички застарівають, оскільки штучний інтелект та автоматизація беруть на себе їхню роботу.
Проблема полягає в тому, що революції працюють на коротших циклах з тривалістю близько 20 років, тоді як події минулого часто тривали багато десятиліть. У той час людям доводилося пристосовуватися не більше разу в житті, якщо взагалі доводилося.
Збільшення швидкості інновацій, обумовлене могутньою комунікаційною інфраструктурою, що розповсюджує нові ідеї зі швидкістю світла, і машини, які постійно стають потужнішими, означає, що ми повинні постійно вчитися, розвиватися і пристосовуватися.
[quote author=""]Освіта — це найкращий інструмент, який у нас є для роботи з інноваціями. Але у нього теж є проблема. Щоб домогтися інклюзивних інновацій, освіта повинна кардинально змінюватися.[/quote]
Будучи засновником технологічної компанії, я став свідком того, що освітні програми все менше синхронізуються з нашими потребами у підборі і навчанні спеціалістів. У сьогоднішньому мінливому середовищі багато інновацій створюються в компаніях, де працюють творчі і проактивні люди. Потім знання поширюються по екосистемі, оскільки спеціалісти переходять з однієї компанії в іншу. Нинішня пропозиція в галузі освіти знаходиться позаду і абсолютно не підходить для подолання розриву між потребами компаній і набором навичок фахівців.
Ось 5 факторів, які могли б поліпшити освіту в епоху цифрових технологій, і допомогти суспільству взяти з цього максимум:
[subsection-title]Безперервне навчання (eng. lifelong learning)[/subsection-title]
У сучасному світі ви більше не можете покладатися на вищу освіту, піднімаючись по кар'єрних сходах. Особливо це стосується тривалої перспективи. Більш того, ви також з великою ймовірністю змінюєте сфери протягом своєї кар'єри. Незалежно від вашого віку або рівня трудового стажу, на сучасному ринку праці, де технології швидко змінюються, а знання швидко застарівають, дуже важливо вміти залишатися на вершині.
Безперервна освіта має стати нормою. У міру того, як світ бізнесу змінюється і розвивається швидкими темпами, нам необхідно визначити способи швидшого створення і поширення освітнього контенту, тому систему освіти краще співставляти з бізнес-циклами. Якщо цього не відбудеться, стане неможливим створювати нові навички, які необхідні конкурентоспроможним компаніям.
[subsection-title]Знання з першоджерел[/subsection-title]
У міру прискорення інновацій компанії швидко розвиваються. Знання та навички часто починаються і закінчуються в компаніях, перш ніж вони встигають інтегруватися в шкільні та університетські програми. В результаті ми повинні почати знаходити ці знання у першоджерел — найчастіше — у інноваційних компаній — і ділитися ними з тими, хто їх потребує.
Щоб стимулювати такий формат, можна зробити винагороду від уряду для тих компаній, які роблять своїх експертів доступними для заповнення прогалин в знаннях з дизайну продукту, інтернет-маркетингу та науці про дані.
Вже зараз існують інститути, які прокладають шлях до усунення цього розриву між бізнесом і освітою: наприклад, новаторська і швидкозростаюча модель Генеральної Асамблеї (eng. General Assembly) є хорошим прикладом того, як бізнес та освіта можуть об'єднатися для прискорення поширення спеціальних знань.
[subsection-title]Онлайн-освіта[/subsection-title]
Можливість перетворити практично будь-який контент в цифровий означає, що методи навчання змінюються і стають більш ефективними. Професори можуть відкласти свої зусилля від повторення одного і того ж предмета знову і знову і переключитися на розвиток правильних навичок, необхідних для успішної роботи в сьогоднішньому мінливому світі.
Починаючи від Вікіпедії, Академії Хана (Khan Academy) і маси інших відкритих онлайн-курсів, розроблених школами та університетами, знання і контент стають загальнодоступними, допомагаючи вирівнювати ієрархії, раніше засновані на знаннях, і зосереджені замість цього на уміннях і інтелекті.
[subsection-title]Розвиток навичок[/subsection-title]
Здатність людини адаптуватися до робочого середовища, що швидко змінюється сьогодні стає все більш залежною від розвитку таких навичок, як допитливість, гнучкість мислення і бажання і здатність швидко навчатися.
Тому система освіти повинна зосередитися на тому, щоб розвивати навички з самого раннього віку аж до вищої освіти. Це означає відхід від традиційних моделей навчання, побудованих лише на навчанні теоретичним знанням, і перехід до привабливішого формату навчання, який фокусується замість цього на розвитку правильного мислення.
Це модель бізнес-шкіл, що пропонують програми MBA та Executive MBA. Велика частка переваг від цих програм полягає в тому, що вони активно думають про те, як вирішувати проблеми і обмінюватися думками з однолітками з великим досвідом. Новаторська відкрита навчальна програма Ecole 42 для розробників і комп'ютерних фахівців пропонує інноваційну програму, засновану на навчанні однолітків та прогресивній гейміфікації.
Щоб бути цінною, освіта повинна в першу чергу навчити нас, як працювати в командах, збільшити нашу цікавість і підвищити здатність вирішувати проблеми.
[subsection-title]Творчість та емпатія[/subsection-title]
У міру того, як штучний інтелект і автоматизація починають переміщатися по багатьох робочих місцях, освіта завтрашнього дня має також зміцнити нашу конкурентну перевагу перед машинами.
Наша влада над машинами спирається на дві сильні сторони людини, які не можуть бути легко відтворені. Це творчість і емпатія. І на цьому потрібно будувати нашу система освіти.
Творчість є джерелом всіх інновацій, від технологічних до соціальних. Воно дозволяє людям адаптуватися протягом століть і створювати мистецтво у всіх його формах, чого не можуть домогтися машини. Це робить її доданою вартістю, яку неможливо порівняти з комп'ютерами.
Емпатія — це здатність ставитися до інших, розробляти рішення, що враховують широкий спектр емоцій, і створювати контекст, унікальний для людей, що беруть участь в створенні результату. Знову ж таки, ця навичка не може бути закодованою і є ключем до успішної кар'єри.
Існує безліч того, що може зробити система освіти, щоб заохочувати людей розвивати ці навички та вдосконалювати їх протягом усього життя. У BlaBlaCar креативність, спритність, проактивність, навички вирішення проблем і вміння працювати в команді — це те, що ми шукаємо в талантах, яких ми наймаємо.
Будучи сином і онуком шкільних вчителів і студентом провідних інженерних шкіл у Франції і США, я є "чистим продуктом" освітньої системи і по-справжньому захоплений можливостями, які вона може створити для всіх нас. Витрати на освіту становлять близько 11% всіх державних витрат в Європі, тому нам необхідно подумати про те, як ми інвестуємо ці ресурси для максимального впливу.
[quote author=""]Якби державна система освіти могла створювати програми, що охоплюють все наше життя, а не лише перші 25 років, а також ті, які беруть знання безпосередньо з бізнесу, розвивають правильні навички та масштабують контент за допомогою діджитал інструментів, ми б зробили величезний крок вперед в майбутнє.[/quote]
Posts Relacionados